دسته‌بندی نشده

معرفی پمپ آب لوارا

پمپ آب لوارا

معرفی پمپ آب لوارا

پمپ آب لوارا

برند لوارا در سال 1968 با هدف تولید و طراحی پمپ آب تاسیس شد و هم اکنون در کشور ایتالیا مستقر می باشد. تقریبا 50 سال است که این شرکت در ارائه راه حل های اقتصادی طولانی مدت برای پمپاژ و گردش آب، پیشرو بوده است. ما در این مقاله بر آنیم که به معرفی پمپ آب لوارا و خدمات و محصولات آن بپردازیم. خدمات اصلی این شرکت به شرح زیر می باشد:

  • خدمات مسکونی و تجاری
  • خدمات کشاورزی و عمومی
  • پرورش آبزیان
  • صنایع نفت و گاز و معادن

لوارا یک شرکت شناخته شده در جهان است که با ارائه ی فناوری تولید پمپ های استنلس استیل در همه ی صنایع توانست به شهرت بسیاری دست یابد. پمپ های استنلس استیل لوارا معمولا از جنس AISI304 و AISI316 ساخته می شوند و با استفاده از فناوری لیزر توانسته طیف متنوعی از بازار ها را تحت پوشش قرار دهد.

محصولات شرکت لوارا

شرکت پمپ آب لوارا، جهت رفاه حال مشتریان، محصولات متنوعی را طراحی و تولید می کنند. این محصولات در دسته بندی های خانگی، مستغرق، سیرکولاتور و فشار قوی قرار می گیرند.

دسته بندی پمپ آب خانگی، شامل پمپ هایP, PAB, PSA, SP, BG, CEA, CO, e-hm  می باشد که در قسمت پمپ های محیطی، جتی، زمینی، بشقابی گنجانده شده اند.

پمپ آب مستغرق لوارا شامل شناور، کف کش و لجن کش می باشد که هر کدام مدل های مختص به خود را دارند. اما پمپ های سیرکولاتور همانطور که از نام آنها مشخص است جهت سیرکولاسیون آب گرم و سرد در مکان های مختلف به کار می رود.

پمپ های فشار قوی لوارا جهت استفاده در صنایع بزرگ، مصارف تجاری، کشاورزی، نفت و گاز و … به کار می روند.

پر طرفدارترین پمپ آب لوارا

  • پمپ آب مکش از ته

این پمپ ها با توجه به نامشان، ورودی مکش شان از ته می باشد. معروف ترین مدل های این دسته مدل e-NSC و e-SH می باشد که هر دو جزو پمپ های فشار قوی نیز محسوب می شوند. این دسته از پمپ ها دارای راندمان کاری بالا و قدرت انعطاف پذیری زیادی می باشند.

  • پمپ آب سانتریفیوژ

این دسته از پمپ ها تقریبا شامل اکثر محصولات لوارا می باشند. این پمپ ها با چرخش پروانه ها فعالیت خود را شروع کرده و اقدام به ایجاد فشار در سیال می کنند. محبوب ترین مدل های لوارا در بخش سانتریفیوژ CO, CEA, e-HM,  هستند.

  • پمپ آب سیرکولاتور

پمپ های سیرکولاتور به دو دسته ی خطی و سیرکوله تقسیم می شوند و در سیرکولاسیون آب گرم و سرد ساختمان ها کاربرد دارند. مدل خطی برند لوارا شامل مدل E-LNE و مدل سیرکولاتور آنECOCIRC  می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *