بوستر پمپ آب گراندفوس

فشار متغیر یا کم آب همواره یکی از معضلات در ساختمان ها، ادارات و یا برج های بزرگ می باشد. نتیجه ی این اتفاق، استفاده ناکارآمد از آب و کاهش راحتی می باشد.

دلایل کم آبی در ساختمان های مسکونی

  • استفاده از آب در ساعات پیک مصرف
  • بازکردن اکثر یا تمام شیرهای منزل
  • قرار گرفتن خانه در انتهای شیر اصلی یا در طبقات فوقانی
  • نشتی شیر آب

برای کاهش معضل کم آبی می توان از پمپ آب یا بوستر پمپ آب استفاده نمود. که استفاده از بوستر پمپ سبب افزایش فشار آب شبکه ی شهری، افزایش فشار در مخازن و مکش آب تا ارتفاع های بالا می باشد.

شرکت پمپ آب گراندفوس با تولیدات خود در دانمارک، در56 کشور در دسترس می باشد و همین طور از طریق توزیع کنندگان و خرده فروشان نیز قابل خرید است

بوستر پمپ آب گراندفوس نیز متشکل از پمپ های گراندفوس با کیفیت بالا می باشد. این بوستر پمپ ها دارای طیف وسیعی از انواع پمپ ها هستند که متناسب با نیازهای مشتریان و نوع کاربرد ها مورد استفاده قرار می گیرند.

کیفت و راندمان کاری بالا، بهینه سازی انرژی و خدمات پس از فروش خوب از ویژگی های بوستر پمپ آب گراندفوس می باشد.

برای خرید بوستر پمپ آب گراندفوس یا استعلام قیمت از محصولات مختلف گراندفوس مانند بوستر پمپ های آتش نشانی، آبیاری و آبرسانی گراندفوس با کارشناسان ما در پمپکده تماس بگیرید.

[foogallery id=”1924″]
تمامی بوسترپمپ های پمپکده همراه با یک سال گارانتی عرضه می شوند

بوستر پمپ آبرسانی گراندفوس دور متغیر

بوستر پمپ دور متغیر آبرسانی گراندفوس در ۶ مرحله متوالی که در ادامه نام برده شده قابل مونتاژ هستند.

  • تابلوی برق بوستر پمپ های آبرسانی گراندفوس، برند اشنایدر فرانسه با اینورتر دانفوس بعنوان تابلوی برق بوستر می باشد.
  • اتصالات بوسترپمپ های آبرسانی برنجی سیم ساخت ایتالیا با لرزه گیر ارتعاشات صنعتی ایران است.
  • منبع دیافراگمی بوستر پمپ ها یک عدد منبع به حجم ۱۰۰ لیتر تولید مشترک ایران و ایتالیا است.
  •  مانومتر صفحه ۱۰ سانتی به همراه ترانسیمتر دانفوس برای لوازم کنترلی بوستر پمپ ها استفاده می شود.
  • کلکتور آن از جنس گالوانیزه گرم می باشد.
  • تمامی اجزا بوستر پمپ آب بر روی شاسی مادر به صورت دوبل و یکپارچه مونتاژ می شوند.

بوستر پمپ ها با توجه به نیاز مشتری از بین مدل های ذکر شده پمپ های گراندفوس که کاتالوگ آن ها در ادامه ارائه شده انتخاب و مونتاژ خواهند شد.

بوستر پمپ آبیاری گراندفوس دور ثابت

ظ

بوستر پمپ آتشنشانی دور ثابت گراندفوس

بوستر پمپ دور متغیر آتشنشانی گراندفوس در ۶ مرحله متوالی که در ادامه نام برده شده قابل مونتاژ هستند.

  • تابلوی برق بوستر پمپ های آتشنشانی گراندفوس ،برند اشنایدر فرانسه تک ضرب و دو ضرب بعنوان تابلوی برق بوستر می باشد.
  • اتصالات بوسترپمپ های آتشنشانی برنجی سیم ساخت ایتالیا با لرزه گیر ارتعاشات صنعتی ایران است.
  • منبع دیافراگمی بوستر پمپ ها دو عدد منبع به حجم 24 لیتر تولید مشترک ایران و ایتالیا است.
  •  مانومتر صفحه ۱۰ سانتی بهمراه کلید پرشر دانفوس برای لوازم کنترلی بوستر پمپ ها استفاده می شود.
  • کلکتور آن لوله مانیسمان  رده 40 می باشد.
  • تمامی اجزا بوستر پمپ آب بر روی شاسی مادر به صورت دوبل و یکپارچه مونتاژ می شوند.

بوستر پمپ ها با توجه به نیاز مشتری از بین مدل های ذکر شده پمپ های گراندفوس که کاتالوگ آن ها در ادامه ارائه شده انتخاب و مونتاژ خواهند شد.

grundfos یکی از برترین‌های برند‌های تولیدکننده پمپ دانمارکی در جهان است که تاکنون توانسته خود را نسبت به بقیه رقبا، پیشتاز قرار دهد. تا حدی که همه گراندفوس را از قوی‌ترین شرکت‌ها در این زمینه می‌دانند. پیشرفت عالی، تحقیق و توسعه و تولید انواع نمونه های متناسب با نیاز مشتریان و محیط زیست، باعث شده است تا این شرکت بتواند بیش از 50 درصد بازار مربوط به تولید پمپ در جهان را در دست بگیرد. یکی از محصولات فوق العاده این شرکت تولید بوستر پمپ آب گراندفوس می باشد.

بوستر پمپ آب گراندفوس

بوستر پمپ آب گراندفوس شامل یک دستگاه مرکزی به نام ایستگاه پمپاژ است که چندین پمپ آب در آن به صورت موازی بسته شده‌اند. هدف از موازی بودن پمپ‌ها افزایش ارتفاع و میزان آبدهی است. در واقع هدف اصلی استفاده از بوستر پمپ آب گراندفوس تأمین آب در زمان‌هایی است که فشار در ساختمان‌ ها و واحدهای بزرگ، کمتر از حد معمول شده است.

در هنگامی که فشار آب در حد نرمال است، فقط یکی از پمپ‌های بوستر روشن می گردد؛ اما به محض افزایش فشار آب و گذر کردن آن از خط نرمال، پمپ‌ها به صورت خودکار تک تک روشن می‌شوند. روشن شدن دستگاه تا زمانی که نیاز به فشار آب تأمین شود، ادامه خواهد داشت. پس از اینکه فشار آب کاهش پیدا کرد، پمپ‌ها هم به صورت خودکار خاموش می‌شوند تا در نهایت همان یک پمپ اولیه روشن بماند.

انواع دسته بندی بوستر پمپ آب گراندفوس

  • بوستر پمپ آبرسانی گراندفوس
  • بوستر پمپ آبیاری گراندفوس
  • بوستر پمپ آتش نشانی گراندفوس

کاربردهای بوستر پمپ آب گراندفوس

گراندفوس از نمونه برندهایی است که از آن می‌توان برای بسیاری از مصارف استفاده کرد. از بوستر پمپ آب گراندفوس می‌توان برای آبرسانی و افزایش فشار آب در ساختمان‌های چند واحدی و به خصوص مجتمع‌های مسکونی، سیستم‌های آتش نشانی، فضای سبز، پاساژها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، مدارس و فرودگاه‌ها استفاده کرد. البته نوع ثابت آن برای سیستم آتش نشانی استفاده می‌شود و نوع متغیر برای مصارف دیگر کاربرد دارد.

در نوع ثابت آن که بیشتر در سیستم آتش نشانی کاربرد دارد، به صورت PLC و بدون PLC است. در نوع PLC یک قطعه هوشمند وجود دارد که روشن و خاموش کردن دستگاه به صورت خودکار و با استفاده از برنامه از پیش تعیین شده انجام می گردد؛ ولی در نوع بدون PLC، تنظیمات به صورت خودکار و دستی انجام می‌شود.

در نوع بوستر پمپ دور متغیر، فعالیت بر اساس هرتز انجام می‌شود. این نوع خاصیت مانع از روشن و خاموش شدن سریع دستگاه و در نتیجه آسیب رسیدن به آن می‌شود. از ویژگی‌های دیگر نوع متغیر بوستر پمپ گراندفوس، می‌توان به پرشر سوئیچ دانفوس، شیر صافی با فشار کاری PN20، سیستم درایو جهت جست‌وجوی سرعت، سیستم کنترل فاز برای جلوگیری از دو فاز شدن، سیستم کنترل سطح دستگاه برای جلوگیری از خشک کار کردن و غیره اشاره کرد. بوستر پمپ CR5-10 و CR10-9 از دو نمونه بوسترهای پمپ پرفروش گراندفوس هستند.