پمپ آب تصفیه استخر

پمپ آب تصفیه استخر، در واقع قلب یک سیستم تصفیه در استخر ها می باشد. پمپ های استخری از لحاظ فنی در دسته بندی پمپ های سانتریفیوژ قرار می گیرند و دارای ورودی و خروجی برای گردش آب می باشند.

در واقع می توان گفت، پمپ آب تصفیه استخر، آب را استخر گرفته و به سمت فیلتر ها سوق می دهد و سپس آب تصفیه شده را به استخر باز می گرداند. این نوع پمپ آب از سه مولفه ی موتور، پروانه و فیلتر یا استرینر تشکیل شده است.

شفت موتور پمپ آب تصفیه استخر، به پروانه نیرو می بخشد و سبب چرخش قدرتمند آن می شود که در نهایت سبب سرعت بخشیدن به آب می گردد.

موتور الکتریکی پمپ آب، بسته به مدل آنها از 110 تا 220 ولت، برق استفاده می کنند. و از طریق هوا خنک می گردند. پس بنابراین باید احتیاط کرد که دریچه های هوا در این پمپ ها، که معمولا در زیر آن قرار دارد بسته نشوند.

پروانه های این پمپ ها در برابر گرفتگی بسیار حساس هستند که برای جلوگیری از آسیب دیدن آنها باید از قطعه ای به نام فیلتر یا استرینر استفاده کنید. برخی از این پمپ ها استرینر را بر روی خود دارند، اما اگر پمپ آب تصفیه استخر شما از این فیلتر برخوردار نبود باید به صورت جداگانه آن را خریداری کنید و روی پمپ آب نصب نمایید.

برای مشاوره و خرید پمپ آب استخر ایتالیایی، چینی و ایرانی با کارشناسان ما در پمپکده تماس بگیرید.

پمپ آب تصفیه استخری

فروش برندهای مختلف پمپ تصفیه استخر

DAB
پنتاکس
ایمکس
هایوارد