دسته‌بندی نشده

معرفی پمپ آب پنتاکس

معرفی پمپ آب پنتاکس

معرفی پمپ آب پنتاکس

شرکت پنتاکس یکی از شرکت های پیشگام در زمینه ی تولید پمپ آب و تجهیزات جانبی آن می باشد که موفقیت خود را مدیون سابقه ی 25 ساله در بازار بین المللی می داند. این شرکت با رویکردی حرفه ای و روحیه ای نوآورانه، دائما در حال ارائه راه حل و پاسخگویی به نیازهای مشتریان می باشد.

پمپ آب پنتاکس یکی از گسترده ترین محصولات موجود در بازار می باشد که همه دارای راندمان بالا و کیفیت عالی می باشند.

دامنه محصولات پنتاکس بسیار گسترده است، زیرا تلاش می کنند متنوع ترین تقاضا ها را متناسب با نیازهای مشتریان تولید کند. از جمله محصولات این شرکت عبارتند از : پمپ های خانگی، صنعتی، شناور، لجن کش، کف کش، طبقاتی، تک پروانه و دو پروانه .

پنتاکس محصولات خود را تحت کنترل های مداوم از جمله دریافت گواهینامه ها، کنترل های خطی و آزمایش های مختلف قرار می دهد تا بتواند همیشه تضمین کیفیت را داشته باشد.

در این مقاله سعی داریم به معرفی پمپ آب پنتاکس و آشنایی با انواع آنها بپردازیم 

گارانتی و خدمات پس از فروش

شرکت پمپ آب پنتاکس دارای یکسال ضمانت، در همه ی محصولات می باشد. این شرکت همچنین دارای نمایندگی های فراوان در سرتاسر جهان است. به همین دلیل از خدمات پس از فروش قوی ای برخوردار است.

انواع محصولات پنتاکس

همانطور که گفته شد این شرکت دارای دسته بندی های پمپ های بشقابی، جتی، محیطی، تک پروانه و دو پروانه، طبقاتی عمودی و افقی، سانتریفیوژ ، لجن کش، کف کش، شناور و سیرکولاتور می باشد.

پمپ آب بشقابی پنتاکس

این دسته از پمپ ها جهت استفاده در مصارف خانگی کاربرد بسیاری دارد. ارتفاع آبدهی در پمپ های بشقابی، نسبت به میزان آبدهی پایین تر است. به همین دلیل اکثرا در ساختمان هایی استفاده میشوند که تعداد واحدهای بیشتری نسبت به ارتفاع دارند.  

پمپ آب جتی پنتاکس                                               

این دسته از پمپ ها میزان ارتفاع آبدهی بالاتری نسبت به پمپ های بشقابی دارند. بنابراین در ساختمان های بلند تر و البته ویلاها از این مورد استفاده می شود.

پمپ آب طبقاتی پنتاکس

این دسته از پمپ ها دارای دو یا چند پروانه به صورت پشت سرهم هستند که فشار بیشتری ایجاد می کنند. این دسته از پمپ ها به صورت افقی و عمودی تقسیم می شوند که بسته به نوع نیاز ها از آنها استفاده می شود.

کاربرد عمده ی این دسته از پمپ ها در مصارف تجاری، صنعتی، برج های بلند و ساختمان ها بزرگ می باشد.

پمپ آب تک پروانه و دو پروانه پنتاکس

پمپ های تک پروانه و دو پروانه در دسته بندی پمپ های زمینی و تقریبا فشار قوی می باشند. این دسته از پمپ ها بسته به نیاز مشتریان، دارای میزان ارتفاع و آبدهی متفاوتی هستند و در مصارف خانگی، صنعتی، تجاری و کشاورزی کاربرد دارند.

پمپ آب شناور پنتاکس

این دسته از پمپ ها جزو پمپ های مستغرق هستند و به علت قطر کمی که دارند اکثرا در چاه ها استفاده می شود. بر روی این پمپ ها یک الکترو موتور بسته می شود و در داخل چاه قرار می گیرد. خنک شدن پمپ و موتور، از طریق مایع اطراف آن انجام می شود.

پمپ آب کف کش و لجن کش پنتاکس

پمپ های کف کش و لجن کش نیز هردو جزو پمپ های مستغرق محسوب می شوند با این تفاوت که پمپ های کف کش پمپاژ آب تمیز را انجام می دهند و در مواردی مانند پمپاژ آب از چاه ها، تانکر، مخازن، رودخانه و جمع آوری آب باران استفاده می شود. اما پمپ آب لجن کش در پمپاژ آبهای فاضلابی و لجن ها به ما کمک می کنند. این پمپ ها دارای پروانه ای قوی می باشند که قادر به خرد کردن موادی مانند الیاف، کاغذ و مواد جامد فاضلابی می باشند.

پمپ آب محیطی پنتاکس

این دسته از پمپ های پنتاکس، مختص استفاده ی خانگی است و به دلیل ظاهر جمع و جور، در مصارف مسکونی بسیار کاربردی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *