بوستر پمپ آب پمپیران

شرکت پمپ آب پمپیران از شرکت های معتبر و باتجربه در زمینه تولید پمپ آب و بوستر پمپ آب می باشد. بوستر پمپ آب پمپیران یکی از پرطرفدارترین بوستر پمپ های ایرانی در بین مهندسین و مشتریان می باشد.

این شرکت با بیش از 45 سال سابقه، قادر به تولید پمپ های با کیفیت، همراه با عمر طولانی می باشد، همچنین با توجه به قیمت مناسب آن، بوستر پمپ آب آن را می توان یک گزینه ی مقرون به صرفه دانست.

همانطور که می دانید بوستر پمپ آب مجموعه ای از پمپ های آب می باشد که جهت افزایش فشار آب طراحی و ساخته می شود. این بوستر پمپ ها در دو نوع آبرسانی و آتش نشانی تولید می گردند، که البته بوستر پمپ آبرسانی خود به دو نوع دور ثابت و دور متغیر نیز تقسیم می شوند. بسته به نیاز مشتریان، بوستر پمپ آب قادر به تولید یک بار تا حداکثر فشار لازم می باشد.

بوستر پمپ ها بسته به نوع طراحی آنها شامل قطعاتی مانند شاسی، تابلو برق، کلکتور، اتصالات، پمپ های آب و منبع تحت فشار می باشد.

شرکت پمپکده دارای کارگاه مجهزی در زمینه ی بوستر پمپ آب بوده که قادر به تولید بوستر پمپ آب پمپیران با بهترین تجهیزات می باشد.

برای خرید بوستر پمپ پمپیران یا استعلام قیمت از محصولات مختلف پمپیران مانند بوستر پمپ های آتش نشانی، آبیاری و آبرسانی پمپیران با کارشناسان ما در پمپکده تماس بگیرید.

[foogallery id=”1920″]
تمامی بوسترپمپ های پمپکده همراه با یک سال گارانتی عرضه می شوند

بوستر پمپ آبرسانی پمپیران دور متغیر

مونتاژ بوستر پمپ آب دور متغیر آبیاری پمپیران با همه مدل های پمپ های پمپیران انجام می گردد. برای ساخت بوستر پمپ ها به ۶ مرحله که در زیر به آنها اشاره شده نیاز است.

  • تابلوی برق مورد استفاده در بوستر پمپ های آبیاری پمپیران، اشنایدر فرانسه با اینورتر دانفوس می باشد.
  •  اتصالات بوستر پمپ ها از جنس برنج ساخت CIMM ایتالیا با لرزه گیر ارتعاشات صنعتی ایران می باشد.
  • یک منبع 100لیتری به عنوان منبع دیافراگمی این نوع از بوستر پمپ ها در نظر گرفته شده است.
  • در لوازم کنترلی استفاده شده در بوستر پمپ از ترانسمیتر دانفوس با مانومتر ضفحه ۱۰ سانت به کار گرفته شده است.
  • کلکتور این بوستر پمپ آب گالوانیزه گرم می باشد.
  • تمامی اجزا بوستر پمپ بر روی شاسی مادر به صورت دوبل و یکپارچه سوار می شوند.

بوستر پمپ آب پمپیران با توجه به نیاز مشتری و مشخصات فنی اختصاصی هر پروژه از بین مدل های مختلف پمپ های پمپیران که کاتالوگ آن ها در زیر ارائه شده انتخاب، محاسبه و مونتاژ می شوند.

بوستر پمپ آبیاری پمپیران دور ثابت

مونتاژ بوستر پمپ دور ثابت آبیاری پمپیران با همه مدل های پمپ های پمپیران انجام می گردد. برای ساخت بوستر پمپ ها به ۶ مرحله که در زیر به آنها اشاره شده نیاز است.

  • تابلوی برق مورد استفاده در بوستر پمپ های آبیاری پمپیران، اشنایدر فرانسه تک ضرب و دو ضرب می باشد.
  •  اتصالات بوستر پمپ ها از جنس برنج ساخت CIMM ایتالیا با لرزه گیر ارتعاشات صنعتی ایران می باشد.
  • یک منبع 100لیتری به عنوان منبع دیافراگمی این نوع از بوستر پمپ ها در نظر گرفته شده است.
  • در لوازم کنترلی استفاده شده در بوستر پمپ از کلید پرشر دانفوس با مانومتر صفحه 10 سانت به کار گرفته شده است.
  • کلکتور این بوستر پمپ آب لوله مانیسمان رده ۴۰ می باشد.
  • تمامی اجزا بوستر پمپ بر روی شاسی مادر به صورت دوبل و یکپارچه سوار می شوند.

بوستر پمپ ها با توجه به نیاز مشتری و مشخصات فنی اختصاصی هر پروژه از بین مدل های مختلف پمپ های پمپیران که کاتالوگ آن ها در زیر ارائه شده انتخاب، محاسبه و مونتاژ می شوند.

بوستر پمپ آتشنشانی دور ثابت پمپیران

مونتاژ بوستر پمپ دور ثابت آتشنشانی پمپیران با همه مدل های پمپ های پمپیران انجام می گردد. برای ساخت بوستر پمپ ها به ۶ مرحله که در زیر به آنها اشاره شده نیاز است.

  • تابلوی برق مورد استفاده در بوستر پمپ های آتشنشانی پمپیران، اشنایدر فرانسه تک ضرب و دو ضرب می باشد.
  •  اتصالات بوستر پمپ ها از جنس برنج ساخت CIMM ایتالیا با لرزه گیر ارتعاشات صنعتی ایران می باشد.
  • دو منبع 24لیتری به عنوان منبع دیافراگمی این نوع از بوستر پمپ ها در نظر گرفته شده است.
  • در لوازم کنترلی استفاده شده در بوستر پمپ از کلید پرشر دانفوس با مانومتر صفحه 10 سانت به کار گرفته شده است.
  • کلکتور این بوستر پمپ  لوله مانیسمان رده ۴۰ می باشد.
  • تمامی اجزا بوستر پمپ آب بر روی شاسی مادر به صورت دوبل و یکپارچه سوار می شوند.

بوستر پمپ ها با توجه به نیاز مشتری و مشخصات فنی اختصاصی هر پروژه از بین مدل های مختلف پمپ های پمپیران که کاتالوگ آن ها در زیر ارائه شده انتخاب، محاسبه و مونتاژ می شوند.

شرکت پمپ آب پمپیران یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده انواع پمپ آب و دستگاه‌های آبرسانی در ایران است که فعالیت خود از سال 1354 در تبریز آغاز کرد. بوستر پمپ آب پمپیران یکی از برترین محصولات این برند پرآوازه ایرانی است که تحت هماهنگی محصولات KSB آلمان تولید می‌شود. کیفیت عالی و استفاده از قطعات، گستردگی در تنوع تولید و هد و دبی بالا از نمونه‌های ویژگی‌هایی است که بوستر پمپ پمپیران را نسبت به بقیه سرآمدتر کرده است.

بوستر پمپ پمپیران چیست؟

سیستم بوستر پمپ آب پمپیران شامل یک دستگاه که به عنوان ایستگاه پمپاژ است که در آن یک یا چند پمپ به صورت موازی بسته می‌شوند تا باعث افزایش فشار آب و کنترل و تنظیم آن در هنگام کمبود فشار آب شود.

روش کار بوستر به این صورت است که در ابتدا که مصرف در پایین‌ترین حالت قرار دارد، یک پمپ فعال است. هنگامی که مصرف به بیش از حد نرمال در دستگاه بوستر پمپ آبرسانی ساختمان می‌رسد، بسته به میزان مصرف، پمپ‌ها تک تک به صورت اتوماتیک روشن می‌شوند و هنگامی که مصرف کاهش پیدا می‌کند، پمپ‌ها به همان صورتی که روشن شده، به صورت خودکار خاموش می‌شوند. این کار نه تنها باعث کنترل میزان مصرف آب می‌شود، بلکه از استهلاک بیش از حد پمپ‌ها جلوگیری به عمل می‌آورد.

انواع بوستر پمپ آب پمپیران

  • بوستر پمپ آبیاری
  • بوستر پمپ آبرسانی
  • بوستر پمپ آتش نشانی

در حال حاضر بعضی از قطعات فرانسوی، ایتالیایی و آلمانی در محصولات این برند ایرانی به کار گرفته یا مونتاژ می‌شوند.

تقسیم بندی بوستر پمپ پمپیران

بوستر پمپ دور ثابت با PLC و بدون PLC در آبرسانی و آتش نشانی کاربرد دارند. در نوع PLC، یک قطعه هوشمندی وجود دارد که بر اساس یک برنامه از پیش تعریف شده، پمپ‌ها را روشن یا خاموش کند و در واقع به صورت خودکار فعالیت می‌کند؛ اما در نوع بدون PLC، خاموش و روشن کردن با استفاده از یک سیستم دستی که نقش فرمان دهی را دارد، انجام می‌شود.

بوستر پمپ دور متغیر از در آبرسانی مورد استفاده قرار می­گیرند. این بوستر پمپ‌ ها هم دارای یک قطعه هوشمند هستند که کنترل دور موتور دینام در آن‌ها بر اساس هرتز انجام می‌شود که این به معنای کنترل بیشتر و بهتر دستگاه است و باعث افزایش تدریجی کارکرد دستگاه بر اساس هرتز می‌شود. موارد دیگری مانند گشتاور 200 درصدی، ورودی و خروجی‌های دیجیتال و آنالوگ، کنترل گشتاور از راه دور و قابلیت کلوز لوپ از ویژگی‌های این بوستر پمپ متغیر است.

چرا باید از بوستر پمپ پمپیران استفاده کنیم؟

حمایت از کالای داخلی، برنامه‌ای است که دولت در چند سال گذشته بر آن تأکید زیادی داشته است. پمپیران یک شرکت داخلی که با اتکا با مهندسین توانمند ایرانی توانسته است تا یکی از بهترین نمونه محصولات را وارد بازار ایران کند. به غیر از مسئله حمایت از کالای داخلی، قیمت پایین این محصول نسبت به نمونه‌های خارجی و پیدا شدن انواع تجهیزات یدکی محفظه حلزونی، بلبرینگ، بوش، درپوش و غیره در بازار باعث شده است و این مسئله باعث شده است تا در هنگام خراب شدن پمپ، به راحتی و سریع بتوان آن را نسبت به بقیه تعمیر کرد.